TRÖTTAST

Nu börjar jag bli riktigt trött. Bebisflickorna lever om och det är helt omöjligt att sova. Idag har jag inte orkat mycket trots det underbara vädret…en kopp kaffe och några tidningar ute i solen är typ allt. Nu ska jag försöka göra lite nytta oxå, diska en maskin, måla några ramar och förbreda middag..om jag lyckas hålla ögonen öppna. Ser fram mot tisdag när vi ska på vårat v 34 samtal om snitt och kika på hur dom växt.

 

Så här tjock är jag i v 33 på landet hos E  och H.

One thought on “TRÖTTAST

Kommentera

