28 MAJ

Idag hade jag gissat på att bebisarna skulle dyka upp, känndes lixom bara så. Men dom verkar trivas där inne medans jag blir mer och mer trött på det här. Imorgon är det dax för TUL och besök på spec Mvc igen, det får allt ta och vara sista gången. Är så galet sugen på att slippa vara tjock, inte sova, ha ont i ryggen och allt det där man får gnälla om när man är gravid. Längtar efter fina kläder, kanske ett par klackar, rörlighet, sömn och så klart bebisarna! Tror vi har allt klart inför bebisfesten nu….och visst är det lite fint att dom kanske kommer på älsklings födelsedag!

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort här hema innan mina fina två kommer hem.

Idag fyler förresten en av världens bästa människor år…Stort grattis och massa kramar till den bästa Pappa/morfar Hasse som finns!

Freddis och hans Mohaj!!

2 thoughts on “28 MAJ

  1. Finns inget som är så frustrerande att vara på slutspurten av graviditeten! men snart så har du dina sötnosar i famnen❤

    sv:hihi ja visst är blöjorna fina! Jag var själv lite skeptisk i början, första dagen fick anders byta alla själv för jag tyckte det verkade så krångligt haha. Men nu är det rutin och allt som är rutin går av bara farten.

    kram johanna

Kommentera

