ÄLSKADE

Det här med att få sitt andra och tredje barn och vara orolig att ta tid från sin älskade första är jobbigt. Jag har hamnat i situationen när jag hela tiden oroar mej över Fred. Hoppas bara han förstår hur älskad han är, att vi gör allt för att han ska få egentid med oss, hitta på saker han vill göra och bara sitta och prata om situationen. Igårkväll när jag skulle lägga honom tar han mitt huvud i famnen och sjunger idas sommarvisa för mej……hur mycket kan man älska en liten pojke?? Nu är han hos mormor och morfar för lite mys och jag får höra att han har feber så nu sitter jag här med ont i mammahjärtat och vill bara hämta hem min älskling…..

One thought on “ÄLSKADE

Kommentera

