IGÅR/IDAG/GOD NATT

Inte riktigt så men oj vilken fantastiskt trevlig och god middag vi avnjutit nu ikväll…..

 

Blev tydligen ett mer eller mindre frivilligt blogguppehåll vilket beror på sjukt lite sömn(hostbebisar) och massor att göra. I Fredags började jag dagen med att ta Fred till tandläkaren följt av frukostbuffé och möte på Drott och så klart var det en lycka att hänga med Freddis  i alla samanhang. Sen vidare till ett annat intressant möte som jag förhoppningsvis kan berätta om nästa fredag. Idag har vi promenerat, städat och haft middag hos oss, den bästa sorten då man inte själv står för maten utan en galet duktig svärmor. Nu är jag mitt tröttaste någonsin och skulle sovit för en timme sen om det inte vore för grannarna som spelar så sjukt hög musik…..lägenhet var det ju!

 

Ha en fin kväll så återkommer jag imorgon!

Kommentera

