VISSA DAGAR

DSC_3329

Den sista tiden har den här lilla damen ställt till det en del. Tänder på väg och ett förfärligt humör som inte innefattar sömn…alls.

Idag är inget undantag och jag tror jag sov 2 timmar inatt. Nu sveper jag kopp 2 och tänker snälla tankar om farmor som tog hand om flickorna så jag fick sova en stund. Nu ska jag försöka vakna till, fixa senaste frukosten och ta dan som den kommer, ingen ide att planera en sån dag. Fröet på bilden är naturligtvis drottning av vakenhet:Astrid.

Kommentera

