NYTT, INTE ALLTID BRA

image

Äntligen nya solbrillor! Älskar spegelglaset!

Fick med mej dessa hem från stan igår och hade dom på mej när jag hämtade Fred på förskolan. Står och roppar på honom eftersom han är ute men han bara tittar på mej och fortsätter med det han gör. Så jag drar ner A och Ls vagn i lekparken och sätter mej vid honom och bärettar att jag köpt nya såpbubblor till honom. Då säger älsklingsungen att han väntar på sin mamma. Lilla hjärtat så visst inte att det var jag. På vägen hem fick jag skäll för jag inte hade mina vanliga solbrillor på mej.

Kommentera

